Musical groep 8

Het was een prachtige musical. Dinsdag overdag hebben alle leerlingen van de eindmusical genoten en ’s avonds zat de Bosfluiter bomvol met ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s. 

We zijn als team trots op deze groep en wensen hen alle goeds in het voortgezet onderwijs! 

.